Hallo, allereerst wil ik de k20a forumleden bedanken voor hun hulp tot nu toe! Ik heb wat hulp nodig. Ik ben bezig met het bouwen van een k20/k24 turbo in een 92 eg sedan. Ik heb de kop en de complete motor van de a2. Alles is uit elkaar gehaald en klaar om schoongemaakt en voorbereid te worden voor nieuwe onderdelen. Ik vroeg me af welke kleppen en klepveren ik moet gebruiken op standaard z3 nokkenassen. Ik wilde gaan voor de street 4piston set. Ik denk er ook over om de SAENZ ROD EN WISECO PISTON van 4Piston te gebruiken. Specificaties Ik wil hoge boost draaien. Op zoek naar ongeveer 500-600 pk. Ik heb aan het begin van de build wat janky ass wiskunde gedaan en ik kwam erachter dat ik ongeveer 19psi nodig heb. Ik probeer een 9.5:1 comp te krijgen met een boring van 87mm en ga de blok epoxyen (ik weet niet of ik gewoon het geld moet uitgeven en het gewoon moet laten sleeven??? Help pls) Transmissie Een Honda tech buddy vertelde me dat ik een k20z3 6 versnellingen lsd trans en z3 assen moet gebruiken die passen en dan zou ik goed zitten. Is dit goed??? Ik heb diepgaand onderzoek gedaan naar transmissies en gekeken wat ik nodig zou hebben voor mijn vermogensdoelen en vond deze thread https://www.k20a.org/threads/what-i...s/what-is-the-best-transmission-to-use-with-a-k24-k20-frank-turbo-setup.142865/ En voor mij zijn PPG en gear x op dit moment ook veel te duur, dus zou een k20z3 trans het houden of zoals de thread zei een a3? Sorry voor de spam van vragen! ECU? Ik ging een 05-06 rsx ecu kopen maar wist het niet zeker dus na een lange zoektocht kwam ik aan de telefoon met hondata en hij vertelde me dat ik een 02-04 ecu nodig zou hebben om te draaien. Daar ben ik goed mee, ik moet er gewoon een vinden, of zijn er betere opties via hondata. Bedankt voor het lezen van deze rommel aan vragen, ze bouwen heel snel op. Ik leer al doende. Turbo's zijn voor een andere keer, maar ik heb het gevoel dat ik er een redelijk goed idee van heb En tot slot tuning, mijn achtergrond is computers dus hopelijk zal ik leren om mijn eigen auto te tunen, bedankt voor je hulp! Alles wordt gewaardeerd!!