Ik ben al weken aan het lezen en ik vind niet veel verschil tussen de 2. Ik wil er echter zeker van zijn dat ik de beste motor koop voor een frank build.
Ik begrijp dat ik veel verschillende dingen zal moeten doen met beide motoren om mijn einddoel te bereiken.
Wat zou volgens u het beste blok zijn om te nemen, of zijn de verschillen te verwaarlozen?
Mijn uiteindelijke doel is 270-280 op 93 octaan, zal voornamelijk alleen op de weg worden gereden. Wil gewoon iets NA, waar ik plezier mee kan hebben om naar mijn werk te rijden. Ik passeer veel mensen op de binnenwegen.
Of moet ik überhaupt een frank build doen, en gewoon NA gaan met een van deze k24 motoren? (beide worden ook met kop geleverd. De A2 is RBB)
Ik zal mijn huiswerk blijven doen, maar ik dacht dat ik ook om input zou vragen. Als er threads zijn die u aanbeveelt, ben ik altijd bereid om dat te doen.
Hier zijn de 2 motoren
Ik begrijp dat ik veel verschillende dingen zal moeten doen met beide motoren om mijn einddoel te bereiken.
Wat zou volgens u het beste blok zijn om te nemen, of zijn de verschillen te verwaarlozen?
Mijn uiteindelijke doel is 270-280 op 93 octaan, zal voornamelijk alleen op de weg worden gereden. Wil gewoon iets NA, waar ik plezier mee kan hebben om naar mijn werk te rijden. Ik passeer veel mensen op de binnenwegen.
Of moet ik überhaupt een frank build doen, en gewoon NA gaan met een van deze k24 motoren? (beide worden ook met kop geleverd. De A2 is RBB)
Ik zal mijn huiswerk blijven doen, maar ik dacht dat ik ook om input zou vragen. Als er threads zijn die u aanbeveelt, ben ik altijd bereid om dat te doen.
Hier zijn de 2 motoren

JDM Honda K24A Engine RBB Acura TSX K24A2 iVTEC Honda 2.4 200HP 3 Lobe VTEC #7 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for JDM Honda K24A Engine RBB Acura TSX K24A2 iVTEC Honda 2.4 200HP 3 Lobe VTEC #7 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
www.ebay.com

JDM K24A MOTOR 2008 2009 2010 2011 2012 HONDA ACCORD 2.4L I-VTEC K24A ENGINE | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for JDM K24A MOTOR 2008 2009 2010 2011 2012 HONDA ACCORD 2.4L I-VTEC K24A ENGINE at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
www.ebay.com