Honda / Acura K20a K24a Engine Forum banner

Unit2Fab of een aftermarket stalen oliepan inferieur of?

2.3K views 62 replies 9 participants last post by  mattkosem  
#1 ·
Ik heb onlangs een Unit2Fab stalen oliepan gekocht omdat ik op zoek was naar een oliepan met schotten, evenals een turbo-afvoer en olie-temperatuursensor-aansluitingen.

Ik wilde niet echt het geld uitgeven aan de aluminium versies. Ik dacht ook dat er, afgezien van een mogelijk klein temperatuurverschil, geen nadelen zouden zijn?
Maar
Ik realiseerde me dat mijn oem oliepan (DC5 Type S) de transmissie verbindt en mogelijk de verbinding tussen motor en transmissie sterker en stabieler maakt. Dus overdenk ik het of is de oem pan beter en creëert deze een sterkere verbinding die er echt toe doet?

De volgende vraag is dat ik mijn oliepan niet onnodig wil laten zakken voor onderhoud. Moet ik me zorgen maken over deze schotdeuren die op de lange termijn problemen veroorzaken? Ik heb gelezen dat Skunk2-exemplaren vast komen te zitten en voor oliedrukdalingen zorgen?? 😳 Ik heb zelfs gelezen dat er een catastrofale schade aan de motor is veroorzaakt.

Zijn dat toevalligheden of iets waar ik me daadwerkelijk zorgen over moet maken? Ik vraag me af of ik gewoon mijn oem pan moet afdichten en gewoon een schotloze baffle zoals Circuit Hero of iets dergelijks moet installeren? Ik bedoel, ik race niet. Hoewel ik misschien met mijn auto op het circuit rijd, is dat geen regelmatige gebeurtenis. Af en toe voor de lol. Ik hou gewoon van het idee om extra bescherming te hebben als ik af en toe over bochtige bergwegen scheur en als ik met mijn auto op het circuit rijd. Voor de gemoedsrust. Ik heb mijn ubit2fab pan al gekregen, maar nog niet geïnstalleerd. Ik heb nooit onderzoek gedaan voordat ik hem kreeg en het is mijn schuld, maar ik had gewoon nooit gedacht dat er negatieve punten zouden kunnen zijn en ze verzekerden me dat het goed was, maar natuurlijk zouden ze dat doen, toch?

#2 ·
Beter om het te hebben en niet nodig te hebben. De Unit2-carters met valkleppen zijn superieur aan de fabriekscarters wat betreft het vasthouden van oliedruk. Uiteindelijk kan het hebben van een oliedruksensor of -schakelaar voor de veiligheid de levensduur van de motor echt verlengen als je problemen tegenkomt.

#3 ·
Ja, dat was mijn gedachtegang. Ik vraag me gewoon 2 dingen af: 1) zouden de valkuilen ooit een probleem kunnen veroorzaken? 2) maakt het verliezen van de extra versteviging en bevestigingspunten van de transmissieklokhuizing een realistisch verschil in sterkte? Het verliezen van 2 boutpunten aan de onderkant van de klokhuizing lijkt me een groot probleem? Ik kan me voorstellen dat veel mensen racen met aftermarket oliecarters zonder de onderste bevestigingsbouten, dus ik neem aan dat het goed is? Maar ik kan me voorstellen dat Honda dat met een reden heeft gedaan?

#4 ·
Mijn transmissie zit momenteel niet vastgeschroefd, dus ik heb deze foto's van een oude post hier als screenshot gemaakt om te laten zien wat ik bedoel. De mijne heeft deze bevestigingspunten. De onderkant van de belhuizing wordt hieraan vastgeschroefd.

Met mijn Unit2Fab-carter eronder zou ik dit verliezen. Er zijn geen voorzieningen, dus de belhuizing zou aan bijna de onderste 40% van de belhuizing aan niets vastgeschroefd zijn. Ik heb er blijkbaar nooit op gelet en heb dit niet eens gerealiseerd totdat ik bijna de oliepan installeerde. Blijkbaar heeft geen enkele aftermarket-carter, voor zover ik kan zien, deze bevestigingspunten, dus ik neem aan dat het goed is, MAAR waarom zou Honda deze extra moeite doen op de Type S als het er niet toe doet? 🤔. Ik ga ook boosten, dus het toevoegen van 160-200 pk op de wielen zou de zaak zeker ook niet helpen, toch? Misschien denk ik er gewoon te veel over na, maar ik ben anal over mijn auto's en probeer over het algemeen de prestaties te "upgraden" en niet te "downgraden".

Ik weet dat het "goed" zal zijn, dit is geen raceauto, maar als en wanneer ik hem naar het circuit breng, ja, het is gewoon voor de lol, maar ik zal hem pushen om te concurreren met mijn eigen tijden en de tijden van mijn vriend, haha, om op te scheppen, dus ik wil het beste in circuitomstandigheden, ook al is het geen speciale circuitauto, als dat logisch is.

Ik overweeg gewoon om een baffle te installeren en mijn oem-carter nu te bungelen, gewoon omdat ik het idee niet leuk vind dat de onderkant van de belhuizing er gewoon schijnbaar "hangt". Ik weet het niet letterlijk, maar ik overdrijf gewoon mijn punt lol.

#9 ·
de legering oliecarters maken het motorblok stijver in vergelijking met het nogal flexibele oliecarter. Honda heeft dit ergens vermeld.
Zou u weten of Circuit Hero's billet baffle en Junk2, ik bedoel Skunk2, ook kopieën zijn van Clockwise Motions baffle??? Ze lijken verdacht veel op Clockwise Motion's baffle 🤔

Ik ben een groot voorstander van het steunen van het origineel en hoewel het wat meer is, zou ik liever kopen van Clockwise Motion, ik probeerde het te bekijken maar het geeft me geen verzendopties naar de VS.
Ik zal proberen contact met hen op te nemen.
Vreemd genoeg heb ik gehoord van een paar catastrofale storingen van Skunks versie, de valklep bleef vastzitten of zoiets, wat resulteerde in oliedrukdalingen en eindigde in catastrofale schade. Zo ja, een ontwerpfout of gewoon geen goede kopie van een uitstekend ontwerp?? Ze konden het niet eens goed kopiëren?? LOL

Ik heb niets slechts gezien over de versie van Circuit Hero.

Eigenlijk is hun basisversie misschien prima voor mij, aangezien ik mijn auto vrijwel nooit op het circuit zal gebruiken. Het lijkt erop dat Spoon en Toda, J's baffles allemaal niet eens valkleppen hebben. Ik vraag me af of ik het wil instellen en vergeten dat dit eigenlijk de juiste manier voor mij kan zijn 🤔

Ik wil me geen zorgen maken over valkleppen die vast komen te zitten, enz. Ziet eruit als een hoop bewegende en kleine onderdelen op de Clockwise baffle, nietwaar?

#6 ·
Ik ben het ermee eens. Fabrikanten doen dingen niet zonder goede reden. Dit valt onder structurele integriteit. Het is gemakkelijk genoeg om een ​​plug in te lassen die goedkoop en direct beschikbaar is. Dan de fabriekspan aanpassen. Waarschijnlijk wat geld besparen en een aluminium pan is naar mijn mening beter dan staal. Rekening houdend met het extra vermogen. Er zijn hier een paar artikelen over geweest.

#11 ·
Als je oliecarter vrij laag in de motorruimte zit en er gevaar is dat het de grond raakt, biedt een stalen carter die ductiliteit. Het buigt bij impact, terwijl het lichtmetalen carter open scheurt.
Mijn oliecarterpositie is helemaal prima. Het zit boven het subframe, dus geen gevaar om het te raken. Het lijkt erop dat ik bij mijn originele oliecarter blijf, ga kijken of ik een aftapnippel kan laten lassen en mijn olietemperatuursensor gewoon ergens anders plaats. Nu ik het oliecarter eraf heb, kan ik net zo goed een baffle plaatsen, dus ik moet beslissen welke.

#8 ·
Man en gecombineerd met de “vleugels” heeft de aluminium pan die in de belhuizing past, waardoor het nog meer “als één” zou zijn. Ik wou dat ik beter onderzoek had gedaan. Ik heb de Unit2Fab pan ook helemaal gepoedercoat en mooi gemaakt haha.

Ik denk dat ik de unit2fab pan ga verkopen, een baffle ga bestellen en gewoon mijn pan ga aanpassen voor turbo afvoer.

Bedankt jongens 👍

#10 ·
Bedankt jongens 👍
We zijn nog niet klaar, ga het niet verkopen. Er zit meer vlees aan dit bot!
Als je oliecarter vrij laag in de motorruimte eindigt en er gevaar is om het op de grond te slaan, biedt een stalen carter die ductiliteit. Het buigt bij impact, terwijl het lichtmetalen carter open scheurt.
Ik ga mijn moeder laten reageren als je zo doorgaat. DUS dat zou gemakkelijk de pickup eruit kunnen halen of anderszins de vallen kunnen beschadigen, waardoor de olieflow wordt belemmerd. BOVENDIEN hangt het in een RSX niet tot dat punt naar beneden. Bovendien zou je eerst je voorkant eraf rukken. Micro-manage me niet man!
Gewoon een grapje, het zou kunnen gebeuren. Maar ik weet alleen wie mijn vader is omdat mijn moeder het me vertelde?

#13 ·
We zijn nog niet klaar, verkoop het niet. Er zit meer vlees aan dit bot!

Ik ga mijn moeder laten beginnen met commentaar geven als je zo doorgaat. DUS dat koud gemakkelijk de pickup eruit kan halen of anderszins de vallen kan beschadigen die de olie stroom belemmeren. BOVENDIEN hangt het in een RSX niet tot dat punt naar beneden. Bovendien Jij zou eerst je voorkant eraf scheuren. Man, micro manage me niet!
Ik maak maar een grapje met je, het zou kunnen gebeuren. Maar ik weet alleen wie mijn vader is omdat mijn moeder het me heeft verteld?

EDIT!: je kwam er net voor mij in. In jouw geval zou ik gewoon een extra liter olie toevoegen en lekker slapen. Je gaat jezelf in je broek pissen, geloof me.
Haha, ik weet dat dit geen moeilijke beslissing zou moeten zijn. Dus wat je zegt is niet eens een baffle te doen? Gewoon wat extra olie gebruiken?
In dat geval zou een simpele baffle zoals Circuit Hero's versie 1 prima moeten zijn?
Ik bedoel, terwijl ik het oliecarter eraf heb en de olieaftapaansluiting laat lassen, ben ik bereid om een baffle te plaatsen die zou helpen om olie in de buurt van de carter te houden, ook al heb ik misschien geen klepversie nodig. Ik ben er voor te vinden als het kan helpen maar niet schaden.

mijn Unit2Fab stalen carter, ik wacht tot ik 100% zeker ben voordat ik het verkoop, voor het geval dat LOL. Ik ben geneigd om het gewoon te plaatsen en de tijd te nemen om mijn oem carter te modificeren. Eerlijk gezegd zou het ook prima zijn, want ik ram niet met mijn auto en als ik dat wel doe, geloof ik niet dat het circuit waar ik het naartoe zou brengen lange supersnelle bochten heeft die langer dan een paar seconden zouden duren. Dus hoe ik het ook doe, het zal waarschijnlijk helemaal goed zijn. Ik wil me gewoon goed voelen over mijn beslissing, te vaak neem ik genoegen en het irriteert me, dus ik neem de tijd en beslis.

Ik neig ernaar om een aftapaansluiting in de oem carter te laten lassen en een verbeterde baffle te plaatsen die geen zorgen geeft.
Als Clockwise Motion onderhoudsvrij is en je je geen zorgen hoeft te maken dat het ooit op de een of andere manier faalt, dan zal ik er overheen komen om de $ uit te geven als het zo geweldig is.

#14 · (Edited)
Dat is wat ik net zei. Soms moet je niet naar hem luisteren, want hij heeft het op mij gemunt.

EDIT!: Zou je dit kunnen proberen? View attachment 123060

View attachment 123061
Ja, dat is precies wat ik doe voor de aanvoerleiding en de oliedruksensor, als deze past. Mijn Autometer-sensor is enorm lol.
Ik heb ook een Blitz sandwichplaat die ik kan gebruiken. Ik wilde het gewoon zo minimaal mogelijk houden.

#15 ·
Ik gebruik mijn Unit 2-pan nu 3 jaar op het circuit, de stalen met schotten. Als de originele aluminium pan stijfheid toevoegde, merk ik niet dat ik die mis. Ik durf te stellen dat die kleine M6-bouten niet veel doen. Zeker wel iets, maar niet veel. Ik heb een EG en de lage pan is in mijn geval een echt probleem. Ik heb hem eruit gehaald en dit jaar een temperatuursensor toegevoegd, maar verder is hij solide geweest en heeft hij mijn oliedrukproblemen op het circuit opgelost.

#16 ·
Ik gebruik mijn Unit 2-pan nu al 3 jaar op het circuit, de stalen met schotten. Als de originele aluminium pan stijfheid toevoegde, mis ik het niet. Ik ga ervan uit dat die kleine M6-bouten niet veel doen. Zeker wel iets, maar niet veel. Ik heb een EG en de lage pan is in mijn geval een echt probleem. Ik heb hem eruit gehaald en er dit jaar een temperatuursensor aan toegevoegd, maar verder is hij solide geweest en heeft hij mijn oliedrukproblemen op het circuit opgelost.
Dat is geruststellend en aangezien jij de jouwe op het circuit gebruikt, hoef ik me er geen zorgen over te maken.

Hoewel het M6-bouten zijn, zijn het er wel een heleboel en ze zouden veel sterkte toevoegen. De 2 bouten waarmee de belhuizing aan de originele oliepan wordt bevestigd, zijn echter M10x1.25-kopbouten, als dat degenen waren waar je naar verwees.

Kortom, met een stalen oliepan verlies ik de verbinding van twee M10x1.25-bouten aan de onderkant van de belhuizing. Verbonden met de oliepan die met ja M6-bouten, maar meer dan 15 daarvan, aan de motor is vastgeschroefd, moet ik me voorstellen dat dit de transmissie behoorlijk zou verstevigen.

Dat gezegd hebbende, gebruiken het basismodel en vele anderen dat ook niet, dus misschien overdenk ik het gewoon. Ik zou het nog steeds kunnen doen. Het is niet zo dat het onomkeerbaar is of zo, alleen een beetje vervelend als ik besluit om terug te schakelen naar olieplaten, dus ik denk dat ik gewoon voor mezelf moet beslissen of ik me erger of dat ik er overheen kom haha. Ik weet zeker dat het in mijn geval nul zou uitmaken. Ik realiseerde me dit niet eens toen ik het deed, dus wat ik niet wist, schaadt niet, maar nu weet ik het verdomme 🤔 beslissingen. Lmao (Unit2fab pan ziet er zeker mooi uit!)

#19 · (Edited)
Begrepen, bedankt! Ik kan me voorstellen dat je zelfs in de bergen niets zou zien of veilig zou kunnen doen dat dit in het spel zou brengen, maar ik vind het idee van een baffle leuk om me er geen zorgen over te hoeven maken. Ook al is het misschien zeldzaam dat ik het track, als ik het doe, wil ik me er ook geen zorgen over hoeven maken, hoewel ik mijn oliedruk en -temperaturen in de gaten houd, dus als het niet iets is dat een plotselinge catastrofale storing zou veroorzaken, dan weet ik zeker dat ik het zou opmerken en loslaten. Ik zou mijn olietemperatuurmeter als een havik in lange, harde bochten in de gaten houden, haha.

#24 · (Edited)
View attachment 123065 is het belangrijk om deze dingen te monitoren? We raken hier van het onderwerp af. Gotovato zal geïnteresseerd zijn in je oliepan. We hebben de sandwich-oorlogen gehad en sommige van deze jongens hebben zoveel olieplaten dat hun filter tegen de brandmuur zit en ze het er niet af kunnen halen. Man, je kunt meer problemen veroorzaken dan het waard is? Houd gewoon je pan en haal een of twee gaten.

View attachment 123068 View attachment 123069 gebruik veel titanium bevestigingsmiddelen, dit zal je een beter gevoel geven.

Terug naar dit. Het kan gedaan worden! Een extra liter in de pan zal geen kwaad doen. Als je een val wilt plaatsen, is dat oké.

View attachment 123067 View attachment 123070 Wat je moet overwegen is: Wat zijn je behoeften?

View attachment 123071 Kijk hier, ik ben van gedachten veranderd.

Toch, als je naar de fabrieksopstelling kijkt, straalt het gewoon "Ik hou van je" uit. Kijk ernaar. De webben en de stevigheid ervan overschaduwen de bouten die nodig zijn om het bij elkaar te houden. Laten we de grote gat niet vergeten dat je achterlaat voor de koppeling om het daglicht en al het andere te zien. Je zou een soort afdekking moeten overwegen, misschien van een A3 of iets dergelijks? Ga met wat je weet.

View attachment 123066 Ik zou erover nadenken, maar over een paar mini-muffins. Ik hou van de bosbessen.
Ja man, beide manieren werken prima voor mij, maar ik zal waarschijnlijk toch de oem-pan krijgen als ik mezelf ken.
Ik heb wel de grotere vliegwiel-inspectieplaat, dus dat deel zou bedekt zijn.

Misschien doe ik gewoon de basis baffle zonder valkleppen. Bespaart me wat $ en is nog steeds beter dan oem. Het grappige is dat ik er eigenlijk ook een had, ik heb hem teruggebracht met een herbevoorradingskosten ten gunste van het krijgen van de Unit2Fab pan lol.

Wow, ik vraag me af waarom van alle aftermarket baffled olieplannen, behalve Toda en Spoon, die alleen oem aanpassen, dat niet meegenomen wordt?

Warme bosbessenmuffins klinken goed!

#25 ·
Het is goed dat we allemaal even de tijd kunnen nemen? Het leven zit in de details, nietwaar. Als het blauwe bessen muffins nodig heeft om ons samen te brengen, al is het maar voor even, dan is het leven goed. Je kunt een extra liter toevoegen, het is een truc van een wegcoureur. Ik denk dat hier te veel over nagedacht wordt voor wat het is. Je kunt bussen lassen en vallen toevoegen. Ik geloof echt dat Gotovato geïnteresseerd zou kunnen zijn in die pan. Waar is hij?! Hij kan hem daadwerkelijk gebruiken, want hij zet hem regelmatig op twee wielen. We zullen iets voor je regelen. Heb je al gezocht, want ik weet dat er inlasproducten zijn en aluminium is gemakkelijk te lassen en te repareren.

#28 ·
Het is goed dat we allemaal even de tijd kunnen nemen? Het leven zit in de details, nietwaar. Als het blauwe bessen muffins nodig heeft om ons samen te brengen, al is het maar even, dan is het leven goed. Je kunt er een extra liter in doen, het is een truc van een wegcoureur. Ik denk dat hier te veel over nagedacht wordt voor wat het is. Je kunt bungs lassen en vallen toevoegen. Ik geloof echt dat Gotovato geïnteresseerd zou kunnen zijn in die pan. Waar is hij?! Hij kan hem daadwerkelijk gebruiken, want hij zet hem routinematig op twee wielen. We zullen je iets bezorgen. Heb je al gezocht, want ik weet dat er inlasproducten zijn en aluminium is gemakkelijk te lassen en te repareren.
Hahaha, met blauwe bessen muffins kan het niet misgaan!
Zeker weet ik dat ik te veel nadenk, daar twijfel ik niet aan. Ik zou in principe elke route kunnen volgen en het zou helemaal goed zijn.
Ik bedoel, elke aftermarket pan, zelfs die van $900, heeft geen bevestigingspunten, zelfs niet op hun aluminium versies en van grote bedrijven die veel met racen bezig zijn, zoals Moroso, Drag Cartel etc., dus de bevestigingspunten zijn een punt van discussie, daar ben ik zeker van. Wat betreft de baffle, veel racers hebben er ook een tijdje zonder gereden, ja, ik heb ook gelezen over racers die extra olie gebruiken en dat heeft in de meeste situaties geholpen 👍. Ik vind het niet erg om een baffle in een simpele stijl te gooien terwijl de pan eruit is. Ik ben niet van plan om de pan opnieuw te verwijderen totdat ik hopelijk later in plaats van eerder gesmede zuigers en drijfstangen plaats 😜, dat zal zijn wanneer ik 100.000 mijl of zo bereik OF als ik iets breek waardoor ik de motor moet demonteren. Wat het eerst komt. Dus het plaatsen van een baffle die ik waarschijnlijk niet nodig heb, vind ik niet erg. Ik heb veel spullen op mijn auto die ik niet nodig heb, lol. Ik heb het liever en heb het niet nodig dan dat ik het nodig heb en het niet heb, zo is mijn gedachtegang...

Waar bevindt Gotovato zich? Als hij in het VK of Canada zit, is het misschien de BTW en verzending niet waard 🤔, ik zit in de VS.

Ik probeer er minder over na te denken en gewoon de Unit2Fab pan te plaatsen, ik heb hem al, hij heeft al een aftapkraan en een sensorslang. Ik heb hem al laten poedercoaten. Ik zou mijn oem pan houden en er uiteindelijk nog een bung op laten lassen en hem apart houden voor het geval ik hem ooit weer wil terugplaatsen. Als ik deze route kies, wat ik nu eigenlijk aan het overwegen ben. Unit2Fab verzekerde me dat het een punt van discussie is met betrekking tot de bevestigingspunten. Ze zijn een stuk deskundiger en ervarener dan ik ooit zal zijn en ze zijn zeer gerenommeerd, dus ik vertrouw hun woord eigenlijk.

Bedankt voor de meters! Ik vind ze leuk, ik ben een koolstofvezel freakaholic, dus ik moest voor koolstofvezel inlay meters gaan. M
Ik ga er nu nog een toevoegen nu ik besloten heb om Boost te gebruiken, op de dashboard ontdooiventielhouder. Een TSG-1 Turbo snelheidssensor en Boost meter.

Of ik kan mijn water/koelvloeistoftemperatuurmeter ermee vervangen, we zullen zien. De enige reden waarom ik de A-stijl mounts niet gebruik, is omdat ik koolstofvezel A-stijl panelen heb die ik weiger te verwijderen of te wijzigen haha
Heb ik al gezegd dat ik een koolstofvezel-holic ben? 🤣

#29 ·
unt2fab stalen baffle pan > alles circuit hero/skunk dropin baffle/Ballade (allemaal CWM-kopieën)/of de blox bolt in baffle (vreselijk stuk trouwens).

Omdat je niet echt trackt, hoef je alleen maar je olie bij te vullen.

Als je vastzit aan het verstevigingsaspect dat de aluminium pan biedt ten opzichte van de stalen pan, kun je deze fabrieks K24 blok versteviger/brace gebruiken die om een stalen pan past.
Interessant, die specifieke ziet er niet uit alsof hij met mijn bak zou werken, maar ik wist niet eens dat deze bestonden, dus je hebt me nog een idee gegeven om te onderzoeken, bedankt!

Ik bedoel, ik kom tot de conclusie dat dat verstevigingsaspect niet echt een groot probleem is. Zeker omdat ik niet regelmatig track en dat ook nooit regelmatig zal doen. Sportief canyon rijden en misschien af en toe een track sessie is het.
Ik neig ernaar om voorlopig gewoon de Unit2fab pan erin te zetten. Ik zal die aparte beugels bekijken! Als er een is die past, zal ik het misschien doen, maar omdat het geen deel uitmaakt van de pan zelf, lijkt het me niet alsof het echt iets zou doen met slechts een paar m6 bouten vs. de hele pan die één eenheid is, dus als ik erover nadenk, zal ik me er waarschijnlijk niet eens mee bezighouden, maar ik zal het toch onderzoeken! Elke dag iets nieuws leren, geweldig

veel waardering Katman

#30 ·
Ik denk dat het nu een goed moment is om toe te geven welke medicijnen je gebruikt? LOL Je bent VEEL zoals ik, ik doe dingen zonder goede reden, behalve dat ik het kan. Vandaar het titanium en ja....een beetje koolstofvezel is nooit verkeerd?
Toch staan we voor een nieuw dilemma, het lijkt erop dat Katman is gearriveerd.
Dit betekent dat er een nieuwe sheriff in de stad is?
Oh, ik weet het, hij ziet er zo schattig uit, maar geloof me, maat, hij weet het. Ik heb een semi-bouwthread, die moet je bekijken. Er zijn veel onnodige dingen die je met je vrije tijd kunt doen. Zoals schakelaars om je O2-sensor en andere meters aan te zetten die je meer zou moeten bekijken dan je telefoon.
Je bent een effectenmakelaar, nietwaar? Dat is oké, dat maakt ons niet uit. Je moet dit overdrijven en het is niet mijn geld, dus ik zal je er doorheen blijven praten. Probeer even de tijd te nemen en een lekker worst- en groentegerecht te maken voor die speciale persoon. NEE, niet Katman, het gaat goed met hem.
Kijk naar hem, ziet hij eruit alsof het hem iets kan schelen? NEE, dat doet hij niet. Toch blijft hij opduiken. Ik denk dat hij het expres doet? Over die temperatuurmeter....
Zet er gewoon een van deze op. Het geeft je een reden om je motorkap te openen en te controleren op wat dan ook. Ik bedoel, je weet toch hoe het is? Als je midden in de nacht wakker wordt, bel me dan. Helaas zit Gotovato vast in Canada en Trump heeft een arrestatiebevel tegen hem uitgevaardigd. Iets met het lastigvallen van wilde dieren? IDK Toch....we zullen hier zijn om je hier doorheen te helpen. :alien:

#34 ·
Lmao! Je bent te grappig man, ik neem wat van wat je hebt! 🤣

Scherp van de grap, ja man, bepaalde dingen vind ik belangrijk en ben ik echt analytisch mee en bepaalde dingen niet zozeer. Geweren, messen en de DC5 krijgen het beste wat ik redelijkerwijs kan betalen, alle 3 hebben hun deel van onnodig titanium en koolstofvezel 😜🤣

Ja, je zou kunnen zeggen dat ik een soort investeerder ben, ik doe veel slechte investeringen. Voornamelijk in de bovengenoemde dingen, ik krijg de koorts HAHAHA!

Alles goed hoor, het is mijn therapie, vredig, ontspannend en maakt de geest vrij, helpt te ontsnappen aan de stress van het leven als ik eraan werk en al het bovenstaande plus het toevoegen van glimlachen per gallon als ik erin rijd! Kan niet wachten tot ik haar ook geboost krijg, dat wordt een heel nieuw avontuur op zich, inbellen. 👻

#40 ·
Wees voorzichtig met de valkleppen op de aluminium schotten, ik heb gehoord van een paar gevallen dat ze vast komen te zitten... Daarom ben ik voor de Unit2 stalen carterpan gegaan en heb ik nooit problemen gehad.
Ik heb gehoord dat dit vooral bij Skunk2 gebeurde, ik heb van een paar gevallen gehoord, maar niet veel, maar dit zat in mijn achterhoofd. Ik denk dat ik gewoon mijn stalen unit2-pan erin zal zetten, dus het is fijn om te weten dat dit misschien niet zo'n probleem is met staal.
Die sandwichblok ziet er strak uit! Ik zou echter persoonlijk voorzichtig zijn met het gebruik van die locatie, maar het ziet er schoon uit en is een strak idee als er geen potentieel probleem is. Ik zou me prettiger voelen met een adapter van het blok of een olieffilter sandwichplaat zelf.

Input & suggesties zeer gewaardeerd!

Betreffende de k24-beugel @ Moho en Katman heb ik eigenlijk een beetje gezocht, ik zal ook wat meer zoeken. Die lijkt gaten te hebben in totaal verschillende gebieden, maar als er een k20-versie is en een redelijke prijs, zou ik het eigenlijk doen, zelfs als het niet nodig is. Het lijkt een vliegwieldeksel / beugel te zijn voor sommige K24's

oh, ik dacht er gisteravond ook over na en de mogelijkheid om te inspecteren/schoon te maken met zo'n groot inspectievenster is eigenlijk ook best fijn. Nog een voordeel van de stalen pan. Wat ik denk dat ik uiteindelijk gewoon zal plaatsen. Ik zal mijn oem-pan houden en als ik later het gevoel heb dat ik terug wil wisselen, zal ik dat gewoon doen, denk ik. Ik weet zeker dat het me waarschijnlijk niet zal schelen. 😜. Ik zal toch de oem-pan houden.
Ik heb mijn les geleerd over het te vroeg kwijtraken van dingen. 👍

#37 ·
Je bent al in de steelpan en in tegenstelling tot mij hebben een paar gerenommeerde mensen met ervaring hierover gesproken. Ik ben geïnteresseerd in deze verstevigingen die Katman noemde. Niet dat ik ze nodig heb, maar jij misschien wel? Je bent relaxed en dat draagt bij aan een leuke tijd ermee? Het leven is serieus genoeg, vriend. Houd ons hiervan op de hoogte!