Honda / Acura K20a K24a Engine Forum banner

1 - 6 of 6 Posts

Registered
Joined
24 Posts
Discussion Starter #1
So like title says let's play a game ! Taking a stock oem block don't matter if it's head swapped as mine is as well. But short block must be stock.
I will start I'm running a freshly abused 210000 mile motor when swapped at 23 psi in the summer 17 psi in winter boost by gear on e85 march marked a full year of abuse . As I daily this sucker beating the snot out of it daily. Except for days when it's raining hard lmfao. If you would like to see proof search on youtube ThatDirtyBoostedEP3 for proof! But I wanna see what everyone else has made and or how long it lasted . Also how much boost did it handle . Stock short block only though. Hope to see some awesome stuff and even learn something new. Long live the budget k 馃樃
 

Premium Member
Joined
10,518 Posts
I ran .7 bar through a 67mm turbo and it never even flinched. Ended up just selling it. Never should have lol
 

Registered
Joined
24 Posts
Discussion Starter #3
I ran .7 bar through a 67mm turbo and it never even flinched. Ended up just selling it. Never should have lol
How many miles did it have when you first started shoving boost down it's throat lol.? How many did you put on it before sold? Yeah I also regret selling a boosted setup my first ever to the gone but loved setups out there you are missed haha.
 

Premium Member
Joined
10,518 Posts
Unknown junkyard engine, probably 100 total miles under full boost. I was not easy on it. Played with anti lag settings among other things as a test bench. Went to a k24 is the only reason I got rid of it.
 
1 - 6 of 6 Posts
Top